MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Vindecare, Adevăr și Ştiință


Discurs de la Preaiubitul Maestru Hilarion



Cu multă bucurie și dorință vă aduc binecuvântările și iubirea din Templu Adevărului tuturor celor care se vor conecta și vor studia acest material. Frăția din Creta, de asemenea, mi se alătură pentru a amplifica energiile și formele de gândire fiind create în timp ce citiți și vă deschideți inima pentru a primi "adevărurile" conținute și exprimate aici. Percepe-le ca, oportunități de transformare și instrumente pentru iluminare.
Mulțumesc lui Aurelia, că mi-a dat ocazia să mă exprim în scrierile sale!

Am fost observatori ai omenirii pentru un timp foarte lung, iar acum observăm cu atenție cum sunt primite învățăturile noastre de către fiecare dintre aceștia care vin în contact cu ei, și ceea ce face fiecare dintre voi cu aceste "perle de înțelepciune și cunoaștere". Atât de multă învățătură a fost dată umanității în trecut, în diverse forme și prin diverse canale, și atât de puțin au fost pe deplin înțelese, utilizate și integrate.

Mulți dintre voi sunt foarte interesați de următoarea învățătură sau de următoarea transmisie a Luminii oferită, și așa mai departe. Unii dintre voi ați citit carte după carte, dar conștiința voastră nu atinge nivelul învățăturii spirituale pe care a fost menit să-l trezească în voi. De îndată ce primiți una sau mai multe din aceste perle, vă simțiți temporar înălțat; dar l-ați lăsat deoparte pentru a participa la următoarea ocupație sau să citiți următoarea carte. De multe ori, tu mai mult uiți înțelepciunea care a venit în mai puțin de o oră sau o zi.

Pentru mulți, dar nu pentru toți, mergeți în legătură cu viața voastră, fără să vă permiteți vreodată de a rămâne în continuă conștiință sau de a contempla suficient de mult ceea ce tocmai ați citit sau ați auzit, că să integrați binecuvântarea deplină și transformarea conștiinței,  pe care o are orice învățătură adevărată a Luminii și este menită să creeze. De fapt, orice învățătură adevărată pe care o primiți sau citiți, dacă sunt primite ușor și nu contemplați din perspectiva inimii, și nu-i dă voie să creeze literalmente miracolele Iubirii la care se dorește, în interiorul şi  în mintea voastră generați dezordine în loc de o binecuvântare.

De exemplu, dacă citiți acest material doar o singură dată din motive de curiozitate, fără să absorbiţi și să integraţi "Perlele Adevărului și Înțelepciunii" pe care le conțin acestea, în avansarea evoluției conștiinței voastre, nu vei obţine de la tine investiția impactului profund și darurile care ţi-au fost prezentate. Învățăturile noastre nu sunt cărți de benzi desenate, dragilor; acestea nu sunt menite pur și simplu să vă distreze pentru un moment.

Învățăturile Maeștrilor Ascensionați conțin adevăruri cosmice menite să vă tragă din somnul spiritual pe care l-aţi ignorat de mii de ani. Ele sunt menite să vă ajute în restaurarea conștiinței divinității și restaurarea tuturor darurilor spirituale care stau în stare latentă în adâncurile adânci ale inimii voastre pe care le-ați permis să se diminueze la aproape nimic. Ele sunt menite să vă ajute să vă creați suficientă măiestrie spirituală pentru a face din voi "ființe ascensionate", capabile să se alăture rangului nemuritorilor cu toate avantajele care vin cu ele. Sunt menite să vă ajute să atingeți toate obiectivele pentru întruparea voastră.

Ca și Sfânt Hilarion, nu am avut prea multă educație umană și nu am primit nici învățăturile directe ale adevărului de la ghizii și maeștrii mei așa cum ați fost voi privilegiaţi să primiţi în ultimul secol, în special în ultimele două decenii, într-o astfel de abundență. O mare parte din viața mea a fost petrecută ca un pustnic în deșert, căutând zilnic și instantaneu, cu o dorință intensă de ardere în inima mea de a mă reconecta și a externaliza pe Dumnezeul din-năuntru-l meu, acea Flacără minunată a Iubirii adică Prezența EU SUNT trăind în Preasfânta Inima a fiecărui suflet.

Am investit peste 20 de ani, contemplând calitățile acestei Inimi Sacre și devenind înainte ca darurile mele să se întoarcă la mine. Și atunci când s-a externalizat, a fost pentru că am investit mult timp în contemplarea naturii mele adevărate ca ființă divină fiindcă am întruchipat marele impuls al Esenței mele Divine. Apoi, Dumnezeu mi-a permis să folosesc noua mea măiestrie și darurile primite pentru a-i vindeca pe toţi aceia care au venit la mine în tot restul acelei încarnări. Și crede-mă,  că au venit cu miile. Am făcut ascensiunea mea glorioasă în Lumină din acea viață, la scurt timp după tranziţia mea spre cealaltă parte a vălului.

Am ales să las toate preocupările lumești în acea viață pentru a căuta "singura" valoare adevărată pentru mine. Devotamentul meu, determinarea mea, constanța mea și credința mea neclintită că voi atinge scopul împlinirii mele, a purtat rodul căutării mele și mi-a schimbat cursul evoluției mele pentru totdeauna. Mi s-a oferit Ascensiunea la încheierea acelei Vieți și, după aceea, mi s-a oferit privilegiul de a deține Funcţia de Chohan al Flacării Vindecării pentru planetă.

Acesta este mesajul prețios pe care vreau să-l transmit tuturor azi, acela de a deveni "Maestrul Luminii" și eliberați-vă de toate cătușele și limitările voastre umane ce necesită investiția în Sine. Odată ce ați găsit învățăturile sau cărțile care vă oferă inspirația și instrumentele necesare pentru a vă face Ascensiunea, nu mai aveți nevoie de a cumpăra mai multe. Trebuie să vă ocupați de aplicarea înțelepciunii din material și informația pe care o aveți deja și să vă creați măiestria cu ea.

Vino, în timpul somnului în retragerile noastre. Îți promit că vei fi bine primit; va fi marea noastră plăcere să vă învățăm și să vă antrenăm în zonele unde mai aveți de a face alinieri pentru a cuceri sau pentru a sublinia punctele slabe. Vom fi fericiți că deveniți parte a echipei voastre de asistență pe calea evoluționistă. Avem baze de mari proporţii de cunoaştere şi de adevăr pe diferite subiecte de interes, în special cu privire la vindecare și știința pe care am dori să o împărtășim cu voi. Cei care vin sunt cei mai fascinaţi de informațiile și înțelepciunea pe care le pot obține prin frecvența retreat-ului nostru.

Toți Chohanii Razelor și Frăţia Luminii lucrează foarte îndeaproape cu Adama și Frăția Lemuriană din Telos. De fapt, la nivelurile interioare, ei au fost ghizi și ajutoare ale omenirii pentru o lungă perioadă de timp. Înainte ca mulți dintre noi să facem Ascensiunea noastră, Lemurienii din Telos au fost cei mai apropiați și cei mai dedicaţi ghizi și mentori spirituali. Acum ne-am alăturat echipelor lor și noi toți lucrăm împreună pentru cauza minunată și nobilă a înălțării omenirii în Acensiunea ei în Lumină împreună cu Mama Pământ. Împreună, suntem dedicaţi și hotărâți să manifestăm revenirea vieții pe suprafața planetei așa cum a fost în timpul vechilor - Marile Epoci de Aur.

Eu sunt Hilarion, Chohan al celei de-a Cincea Raze, închinând paharul meu de Iubire şi Vindecare pentru tine. Vei accepta? Îţi vei pregăti inima şi conştiinţa, cu sârguinţă şi constanţă, pentru a descoperi pe Dumnezeu - în interior, măreţia a cine sunteţi şi minunile care vă aşteaptă, dacă le aplici pentru a-ţi atinge ceea ce avem de atins? Sunteţi dispuşi să faceţi tot ce va fi necesar pentru a face acest lucru?




Invocarea Flăcării Vindecării
✾✾✾✾✾✾✾


Rugăciune de Vindecare pentru a Cincea Rază


Preaiubită Prezenţă EU SUNT, Iubiți Îngeri ai Flacării Vindecării, Preaiubiţi Maica Maria și Arhanghel Raphael, Iubite Hilarion și toate Ființele din Lumină care servesc pe Raza Vindecării.


Eu vin acum înaintea Flăcării Tale pentru a cere vindecare în numele Lui Dumnezeu. Eu stau cu Prezența mea Dumnezeu, să fiu eliberat/ă și vindecat/ă de toate poverile fizice prin Lumina și Iubirea Ta Vindecătoare. De asemenea, cer să fiu vindecat/ă de toate cicatricile eterice, traume psihice și emoționale din această viață și din trecut.


Flacăra Vindecării de verdele cel mai pur, binecuvântează-mi forma și fă-mă întreg! Şi toarnă confort în sufletul meu și iluminare peste mintea mea. EU SUNT Perfecțiunea Lui Dumnezeu manifestată în corp, minte și suflet. EU SUNT Lumina Vindecătoare a Lui Dumnezeu care curge şi mă face să fiu întreg. EU SUNT Prezența Maestrului care îmi încarcă toate corpurile cu Iubire. Preaiubită Prezență a Lui Dumnezeu, așa cum îmi transform eu conștiința, Să se manifeste perfecțiunea cerului în viața mea de zi cu zi, Trimite Raza Ta de Vindecare asupra sufletului meu!


EU SUNT Prezenţa lui Hristos care mă încarcă cu Lumina Ta Radiantă Vindecătoare până când devin manifestarea deplină a acestei Lumini.
Preaiubită EU SUNT! Preaiubită EU SUNT! Preaiubită EU SUNT!


The Seven Sacred Flames - Aurelia L.J

Traducere  Suzi Mirea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!

RENAŞTEREA CONŞTIINŢEI LEMURIENE