MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Rugăciune de Vindecarea - a Doua Rază



Rugăciune de Vindecarea - pentru a Doua Rază


Rugăciune pentru Iluminare și Pace


PreaIubită Prezență EU SUNT, revarsă din
inima iubiţilor Alpha și Omega, din inima
iubiţilor Helios și Vesta, în inimile și mințile noastre individuale,
valuri glorioase din Flacăra Aurie, de
Iluminare și Pace. Inundați-ne cu uleiurile prețioase
universale de Cunoaștere și Ințelepciune.


Veniți acum și îndreptați-vă Razele prețioase de Lumină
Divină, Iluminare și Pace în fiecare aspect al
vieţii noastre. Inundați Pământul și omenirea cu
Flacăra Aurie a lui Hristos, Iluminare, Înțelegere
și Pace din inima Lui Dumnezeu, din Marele Soare Central.


Flacără Divină a Iluminării,
Binecuvântează lumea mea astăzi.
Binecuvântează lumea mea,  cu Valuri Aurii ale Păcii,
în calea perfectă a Lui Dumnezeu.
Flacără a Luminii este atât de minunat să te privim!
EU SUNT Înțelepciunea voastră în tot ce – EU SUNT.
Fântână Aurie a Iluminării,
Infuzează fiecare parte a ființei mele cu Uleiul Auriu.
EU SUNT, EU SUNT, EU SUNT Iluminare aprinsă
prin inima, mintea şi sufletul meu!

(Repetați invocarea completă de 3 sau 6 ori)



The Seven Sacred Flames - Aurelia L.J

Traducere  Suzi Mirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!

RENAŞTEREA CONŞTIINŢEI LEMURIENE