MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Cântec de Ziua Recunoştinţei







Iubita mea Prezență EU SUNT, îţi sunt Recunoscătoare acum! Inundă esența perfectă a vieții, Stabilește ca întreg pământul să fie liber! Să te vedem acum, în mod clar. Oh - rupe acum vălul uman. Binecuvântați Maeștrii pe care îi iubim mult, Prin dragostea lor, Dumnezeu triumfă! Mulțumesc pentru aerul pe care îl respiram,  Mulțumim pentru pământ, mare și cer, Mulțumesc pentru multele binecuvântări pe care le trec oamenii cu atâta grijă. Mulțumesc pentru o inimă care bate, Mulțumesc pentru casă și confort, de asemenea, Mulțumesc pentru vederea perfectă și auzul, Toate din iubirea care curge de la tine! Mulțumesc pentru binecuvântarea marelui soarelui care, Umple toate lumile noastre cu bucurie, Mulțumesc pentru elementali, Și prietenii care ne sunt atât de dragi.


Vă mulţumesc pentru marea absolvire a iubirii,
Vă mulțumim pentru compasiune şi iubire, de asemenea.
Vă mulțumim pentru marele dar de vindecare a Lui Dumnezeu,
Oh - mulțumesc pentru TOT ce faceți!
Binecuvântează România* "GRATIS",
Scoate oamenii din robie, ridică-le a lor conștiința pentru tine.
Țineți-i în inima libertății,
Transmutați-i în Flacăra Violet.
Purificațiile casele și familiile lor
Prin iubirea lui Saint Germain!
Iubita mea Prezență, EU SUNT,
Sunt recunoscător/are acum pentru tine,
Ia-mi trupul, mintea și spiritul,
Ia inima și sufletul meu.
Fă din mine potirul tău perfect,
Mesagerul iubirii și al păcii,
Prin lumina Lui Dumnezeu,
Dă-ne o eliberarea dulce a Înălțării.

(Autor necunoscut)



Flacăra Înălţării de Purificare şi Nemurire - Aurelia L.J

*am făcut o mică schimbare, am înlocuit America cu România... sau pentru care, orice  Ţară doriţi să adresaţi ruga... 

Traducere  Suzi Mirea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!

RENAŞTEREA CONŞTIINŢEI LEMURIENE