MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Flacăra Roz-Trandafiriu a Iubirii Cosmice






Rugăciuni și Invocări la a Treia Rază


Adorarea Ta la Prezenţa Lui Dumnezeu



Iubită Mare Prezență, EU SUNT,
Tu Viață, care baţi în inima mea,
Focul tău radiază acum, din Razele Iubirii.
Permite-mi să fiu o ancoră a iubirii pentru toți.
Inundă-mă cu Slava Ta și inima mea să fie mereu cu tine.


Preaiubitul meu Dumnezeu, Prezenţă EU SUNT
Invoc marea ta Strălucire,
Infuzează-mi mintea și inima cu Iubirea Ta
Extinde și ridică-mi conștiința mea pentru a fi Înălțat
În octava Maestrului în Lumină, cu toată iubirea Ta,
cu toată Dragostea Ta, Mergeți cu mine tot mai mult
în fiecare zi, Până când voi deveni eu Însămi/Însumi în manifestare.
EU SUNT, Te ador EU SUNT, (3X)
Cu profundă recunoştiinţă, îţi ofer iubirea mea pentru Tine (2X)
Te Iubesc, Te Iubesc, Te Iubesc (2X)

Preaiubit EU SUNT, Preaiubit EU SUNT, Preaiubit EU SUNT!



The Seven Sacred Flames - Aurelia L.J

Traducere  Suzi Mirea




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!

RENAŞTEREA CONŞTIINŢEI LEMURIENE