MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Rugăciune de Vindecare pentru- Prima Rază




Chakra Gâtului

Rugăciune de Vindecare pentru- Prima Rază

În Numele lui Dumnezeu "Eu sunt", invoc prezența Preaiubitului Maestru El Morya,  
Arhanghelul Mihail și toți Maeștrii Ascendenți și îngeri ai Iubirii Flacării Albastre din 
Voința lui Dumnezeu să mă ghideze și să mă protejeze zilnic, la orice oră.


Arhanghel Mihail, vino în viața mea. Ajută-mă să depășesc
 toată densitatea cu Sabia ta de flacără albastră. Tăie și mă eliberează de toată negativitatea și erorile din trecut.


Eu cer ca o rază albastră a Iubirii divine să fie stabilită asupra ființei mele, peste casa 
mea, familia mea, munca mea și toate afacerile mele. Eu apelez la îndrumarea de care 
am nevoie în manifestarea Voii Lui Dumnezeu în toate aspectele vieții mele, pentru a-mi 
îndeplini scopul meu divin, aici, pe Pământ. Eu susţin ca Voia Lui Dumnezeu să se 
manifeste peste tot pe Pământ, așa cum este în Tărâmurile de Lumină și Libertate.


The Seven Sacred Flames - Aurelia L.J

Traducere Suzi Mirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!

RENAŞTEREA CONŞTIINŢEI LEMURIENE