MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Rugăciune pentru Iluminare și Pace





Mesaj de la Maestru Kuthumi
Profesor Universitar, Maestru de Flacăra A Doua


Binecuvântări, copii ai inimii mele! Înţelepciunea frumoasă a Creaţiei a fost concepută şi se concentrează în mod sigur asupra realizării unor rezultate specifice. În tot cazul, natura crează frumuseţea de a inspira omenirea să se întoarcă la măreţia divinităţii lor. Corpul tău are ochi să vadă, urechi să audă şi picioare să meargă. Astfel, au fost create diferite corpuri ale omenirii, fiecare pentru un anumit scop. Corpul mental este conceput pentru a crea modelul perfect. Corpul emoţional este menit să-ţi hrănească fiinţa cu viaţă. Corpul tău fizic, cu toate aptitudinile sale, are menirea de a externaliza perfecţiunea în lumea formei.

Una dintre cele mai puternice căi prin care gândurile și sentimentele devin lucruri manifestate prin folosirea corectă a chakrei gâtului, a centrului de putere a cuvântului vorbit. Cuvântul format din vorbire sau mental devine pasul final „pas transformator în coborâre ", prin care manifestarea dorită este coborâtă în lumea formei. Acest lucru se face prin folosirea corectă a afirmațiilor, ordinelor, decretelor și a diferitelor forme de rugăciune oferite puternicei Prezenţe EU SUNT direct din inima ta, în legătură cu centrul gâtului.

Omenirea a fost foarte competentă în crearea discordiei, durerii şi provocării pentru ei înşişi prin utilizarea greşită a centrului gâtului. Vă sfătuiesc să începeţi să observaţi cum creezi mizerie pentru tine prin folosirea greşită a centrului de putere şi prin modul în care vorbeşti cu tine şi cu alţii. Decide-te astăzi pentru a vorbi numai în cuvinte de iubire şi armonie. Când înveţi să vorbeşti ca un maestru, vei fi uimit cum lumea din jurul tău se transformă pentru a vă aduce iubirea, pacea, armonie şi abundenţa pe care le-aţi omis atât de mult timp. Ceea ce creezi prin centrul gâtului întotdeauna se întoarce la tine înmulţit de mai multe ori, fie că s-a creat în iubire sau în discordie.

De fiecare dată când vă exprimați prin cuvântul scris sau vorbit, faceți-o întotdeauna cu dragoste, compasiune și înțelepciune. Este important să vă exprimați întotdeauna adevărul și este la fel de important să vă reţineţi, să alegeți cuvintele potrivite pentru comunicare. Puteți să transmiteți oricui ce este potrivit pentru tine, și ce nu este, și cum vă simțiți în aceste situații. Nu este ceea ce spuneți sau exprimați prin scrierea care creează probleme de discordie și karmă pentru tine; este întotdeauna așa cum spui sau scrii.

Când nu eşti sigur cum să te exprimi, fără a vă ofensa persoana cu care doriţi să comunicaţi, du-te în inima ta, respiră adânc şi  spune: 

Eu acum aleg să comunic din iubirea inimii mele. Eu invoc  Raza Iluminării și a Înțelepciunii să-mi imprime conștiința cu expresia mea perfectă pentru acestă situaţie. 

Veți fi surprinși să descoperiți cât de elocvent ați putea deveni și cum puteți transforma o situație dificilă într-o soluție divină. Aceasta este legea Atracției în acest univers și în toate universurile.





Rugăciunea de Vindecarea cu a Doua Rază



PreaIubită Prezență EU SUNT, revarsă din
inima iubiţilor Alpha și Omega, din inima
iubiţilor Helios și Vesta, în inimile și mințile noastre individuale,
valuri glorioase din Flacăra Aurie, de
Iluminare și Pace. Inundați-ne cu uleiurile prețioase
universale de Cunoaștere și Ințelepciune.


Veniți acum și îndreptați-vă Razele prețioase de Lumină
Divină, Iluminare și Pace în fiecare aspect al
vieţii noastre. Inundați Pământul și omenirea cu
Flacăra Aurie a lui Hristos, Iluminare, Înțelegere
și Pace din inima Lui Dumnezeu, din Marele Soare Central.


Flacără Divină a Iluminării,
Binecuvântează lumea mea astăzi.
Valuri Aurii ale Păcii, Binecuvântează-mi
lumea mea, în calea perfectă a Lui Dumnezeu.
Flacără a Luminii, este atât de minunat să te privim!


EU SUNT Înțelepciunea voastră în tot ce – EU SUNT.
Fântână Aurie a Iluminării, Infuzează 
fiecare parte a ființei mele cu Uleiul Auriu.
EU SUNT, EU SUNT, EU SUNT Iluminare aprinsă
prin inima, mintea şi sufletul meu!

(Repetați invocarea completă de 3 sau 6 ori)



The Seven Sacred Flames - Aurelia Louise Jones

Traducere - Suzi Mirea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!

RENAŞTEREA CONŞTIINŢEI LEMURIENE