MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Rugăciune pentru "Ascensiunea personală"





Domnul iubirii


Iubiții Frați și Surori ai Pământului, cu marea Iubire a Inimii mele, trimit fiecăruia care citește acest material binecuvântările din Luxor și din Telos.

Realizati, preaiubitilor, că niciodată în istoria Pământului, umanitatea nu a avut oportunitatea de a atinge libertatea Ascensiunii lor glorioase, şi nu a fost oferită cu așa multă ușurință și graţie în acest timp minunat de pregătire pentru Ascensiunea planetei voastre. O fereastră excepțională de oportunitate este prezentată acum omenirii şi celor care doresc să-și câștige libertatea spirituală și care sunt dispuși să facă tot ce este necesar pentru a face acest lucru.

Nu spun că va fi foarte uşor pentru toată lumea. Promisiunea mea faţă de voi este că eu şi marile echipe ale Frăţiei Ascensiunii din Luxor şi cele din Telos sunt pregătite să sprijine şi să pregătească cu multă iubire şi compasiune pe cei care vor să se angajeze serios în evoluţia lor. Da, mulţi dintre voi se va confrunta cu provocări temporare din când în când, dar dacă le confruntaţi cu predare, devotament, bucurie, entuziasm, şi atitudinea de recunoştinţă pentru oportunitatea excepţională oferită în acest moment, să fiţi sigur că restul căii voastre nu trebuie să fie dificilă.

Totul are legătură cu percepțiile și reacțiile pe care le simțiţi în legătură cu ceea ce prezintă în viața voastră ca o oportunitate de a alinia karma din trecut și de a integra lecțiile pe care trebuie să le învăţaţi pentru a deveni un Maestru Ascensionat. Deși inițiativele sunt practic aceleași pentru toată lumea, se manifestă într-un mod diferit pentru fiecare flux de viață în funcție de calea unică și de nivelul propriu de inițiere și evoluție.

Cunoaşteţi, preaiubiţilor, că odată ce aţi făcut un angajament serios pentru Ascensiune, tot cerul este la dispoziţia ta şi puteţi apela pentru a vă ajuta într-un mod minunat. În trecut, Înălţarea a fost extrem de dificilă de atins. Odată cu noua dispensă dată acum umanităţii de către Creatorul vostru, calea rămâne în esenţă la fel, dar acum aveţi la dispoziţie atât de multă asistenţă şi atât de, mult mai multe informaţii, pe care cei din trecut nu au avut acces.

Luxor şi Telos vă aşteaptă să vă întoarceţi. Cei mai mulţi dintre voi aţi venit în ambele locuri de multe ori, dar mulţi dintre voi aţi plecat, temându-vă că ar fi prea dificil. Şi tu eşti încă pe suprafaţa pământului, adesea în durere şi disperare. Realizaţi faptul că, dificultăţile temporare pe cale, sunt mult mai uşor de suportat, decât durata vieţii în durere, şi lupta, pe care aţi experimentat-o odată ce aţi îmbrăţişat iluzia, pentru că nu aţi făcut acest lucru.

De fapt, vă spun tuturor că dacă sunteți cu adevărat serioși în ceea ce privește ascensiunea în această viață și dacă aplici toate legile iubirii cu constanță și perseverență absolută ,"tu o poţi face". Cu ajutorul nostru și cu ajutorul "Prezenţei EU SUNT" și "Corpul Superior Mental", nimic nu este imposibil. De fapt, nu este doar posibil,  cel mai de nedorit pentru evoluția voastră este, să nu rămâneți în urmă în cea de-a treia dimensiune multă vreme după Ascensiunea Pământului în jurul anului 2012. Aceasta este promisiunea mea pentru voi că o vom face potrivit eforturile voastre pentru a vă ajuta pe fiecare dintre voi. Vă iubim pe toți foarte mult și dedicarea noastră pentru a vă ajuta este atât de absolută! Odată ce descoperi realul adevăr despre Ascensiune, nu veți mai ezita să renunțați la stilul de viață demodat acceptând ca fiind "normal" și pregătiți-vă să trăiți ca un adevărat Copil al Lui Dumnezeu.

În numele celor din Frăția Ascensiunii din Luxor care servesc cu mine în acest sens Scopul sfânt de a ține energiile sacre ale Flacării Înălțării, trimitem tuturor dintre voi care citiți cuvintele noastre de Înțelepciune, cea mai adâncă Iubire și Mantia de Pace.
EU SUNT Serapis Bey din Templul Înălțării din Luxor!



În numele iubitului meu Dumnezeu- Prezenţa "EU SUNT". 
Cer să primesc inițierile necesare pentru a mă califica pentru Ascensiune. 
Fac apel pentru un mare arbore cosmic din Flacăra Purității Cosmice 
pentru a-mi elimina din minte, gândurile mele, sentimentele mele și corpul meu,
și toate corpurile subtile de fiecare vibrație a omului care este impură în substanță,
și mai puțin decât Divinul meu Perfecțiunea în Dumnezeu.


Fie ca Flacăra Purităţii să transmute din lumea mea toate 
energiile negative rămase! Iubirea lui Hristos să se extindă
în mine prin puterea Flăcării Înălţării! Fie ca Flacăra Reînvierii 
să trezească amintirile din planul meu divin. Ca să fiu liberă 
pentru totdeauna de toată disonanţa pe care am creat-o vreodată!


Afirm că EU SUNT Puritatea în acţiune. EU SUNT Puritatea Lui Dumnezeu
stabilită în minte, trup şi suflet. Permiteţi-mi, de asemenea, să invoc puritatea pentru
fiecare parte a vieţii de pe Pământ. Permiteţi-mi, să invoc Puritatea
pentru familia mea, pentru prietenii mei şi pentru întreaga familie a 
Lui Dumnezeu, toate Regatele şi Pământul.
Şi aşa este, iubit EU SUNT!



The Seven Sacred Flames - Aurelia L.J

Traducere  Suzi Mirea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!

RENAŞTEREA CONŞTIINŢEI LEMURIENE